پنجمین دوره جشنواره تبلیغات ایران در اسفند ماه و با حضور آژانس های تبلیغاتی، برندها و روابط عمومی ها برگزار خواهد شد.

در این رویداد که با شعار “خلاقیت، اثربخشی تبلیغات و حق انتخاب مشتری” برگزار خواهد شد، آگهی ها و آثار تبلیغاتی یکسال اخیر در دو بخش عمومی و ویژه ، به داوری گذاشته می شود.

در “بخش عمومی” کلیه فعالیت های تبلیغاتی مرتبط با تبلیغات محیطی، کمپین جامع، تبلیغات مستقیم و حمایتی و ترویج فروش، تبلیغات دیداری و شنیداری و فعالیت های ترویجی روابط عمومی، تبلیغات دیجیتال و طراحی برند و برندینگ، مطالعات و تحقیقات مرتبط با تبلیغات محیطی، تبلیغات چاپی و معماری تبلیغاتی و تبلیغات فرهنگی مورد قضاوت و داوری قرار می گیرد.

همنچین در “بخش ویژه” جشنواره که امسال با مشارکت “انستیتو تغذیه و تحقیقات غذایی کشور” برگزار خواهد شد، کلیه آگهی ها و آثار تبلیغاتی مرتبط با توسعه فرهنگ تغذیه سالم بررسی و داوری خواهند شد.

ارزیابی رسانه دار محیطی برتر و انتخاب برترین های آنها و نیز تجلیل از دو چهره ماندگار تبلیغات ایران، از جمله های برنامه های مهم این دوره از جشنواره محسوب می شوند.

علاقه مندان به حضور در این رویداد تا ۲۰ بهمن ماه سالجاری فرصت دارند تا آثار و مستندات خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

در این دوره از جشنواره، دو کارگاه آموزشی نیز با عناوین “تبلیغات خلاق و پیشرو” و “تبلیغات دیجیتال و هوشمند” در راستای ارتقای بیش و مهارت دست اندرکاران و تبلیغات و روابط عمومی برگزار خواهد شد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>