به گزارش دبیرخانه جشنواره تبلیغات ایران ، سازمان صدا و سیما آمادگی خود را برای کمک به جشنواره تبلیغات ایران اعلام کرد.

تبلیغات، امر مهم و راهبردی است که می تواند منبع مهمی برای تولید ثروت در کشور باشد.

دکتر علی دارابی، معاون امور استانهای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در دیدار جمعی از دست اندرکاران جشنواره تبلیغات ایران علاوه بر تاکید بر مطلب بالا، اظهارداشت: تبلیغات، امر مهم و راهبردی است که می تواند منبع مهمی برای تولید ثروت در کشور باشد.

وی افزود: اینکه سازمان های مردم نهاد یا بخش خصوصی، انجام بخشی از امور را به دست می‌گیرند، حائز اهمیت است و باید با گسترش جامعه مدنی، از انحصارهای دولتی کاست.

کمک به روابط عمومی یا تبلیغات

دکتر دارابی اظهار داشت: من خود را متعلق به جامعه روابط عمومی می دانم و کمک به روابط عمومی یا تبلیغات را، مغتنم می دانم.

تبلیغات ، حرف اول را می زند

در این نشست، هوشمند سفیدی رئیس جشنواره تبلیغات ایران گزارشی از روند شکل گیری جشنواره تبلیغات ایران را ارائه داد و از تلاشها و نگاه دکتر دارابی نسبت به صنعت فرهنگ تقدیر کرد و با یادآوری سخنان اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند تبلیغات، حرف اول را می زند، بر اهمیت تبلیغات علمی و خلاق در کشور تأکید کرد.

پدیده تبلیغات ، کاملاً استراتژیک و مهم است

در ادامه استاد علی فروزفرد دبیر هیئت داوران جشنواره تبلیغات ایران ، با اشاره به اینکه پدیده تبلیغات، کاملاً استراتژیک و مهم است، به تشریح عوامل مهم در صنعت تبلیغات پرداخت و با اشاره به ویژگی های شخصیتی، علمی و تجربی آقای دکتر دارابی، بر نقش ویژه ایشان در پیشبرد امر فرهنگ تأکید کرد.

نقش ممتاز دکتر دارابی در توسعه روابط عمومی کشو

همچنین آقای جواد قاسمی رئیس خانه روابط عمومی ایران طی سخنانی، از نقش ممتاز آقای دکتر دارابی در توسعه روابط عمومی کشور را مورد توجه قرار داد.

همچنین آقای احمد حسینی آرام چهره ماندگار تبلیغات ایران” نیز طی سخنانی  لزوم توجه بیشتر جامعه به امر تبلیغات و ضرورت نقش آفرینی سازمان صدا و سیما در این زمینه را یادآوری کرد.

لزوم پژوهش های بنیادی در حوزه تبلیغات

همچنین دکتر حمید موفق عضو شورای راهبردی جشنواره تبلیغات ایران نیز طی سخنانی به لزوم پژوهش های بنیادی در حوزه تبلیغات اشاره کرد.

در پایان این دیدار، لوح سپاس جشنواره تبلیغات ایران به آقای دکتر علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما به دلیل سالها خدمات فرهنگی درحوزه‌های رسانه، ارتباطات و تبلیغات روابط عمومی تقدیم شد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>